Post by hesybartisi on Mar 9, 2022 3:51:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Brawl Universe ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Brawl Universe IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin tunnukset ▞▞▞
▞▞▞ Super Brawl Universe 2022 version ▞▞▞
Hieno peli, mutta kun pääset pidemmälle pelissä, se alkaa kyllästyä
Tässä pelissä on potentiaalia, mutta vaikeuspiikki on naurettava. Voitin 16 peräkkäistä taistelua, jonka jälkeen minulle on annettu vain vaikein vaikeus. Ottelun tekeminen vaatii hieman säätöä.
Hyvä peli. Hyvä grafiikka. Se on vain 4 tähden, koska hahmojen saaminen kestää niin kauan.
Se on hienoa, mutta sinun on lisättävä muita hahmoja, kuten: Pinky, Babs, JJ, Chuckie, Phil, Lil, Kimi, Donnie, Nigel, Debbie, Eliza, Filburt, Budeuce, SwaySway, Ketta, Gaz, Dib, Tak, Gerald , Äänekkäät sisarukset, Vicky, Crocker, Ansi, Olly, (unohdin tytön nimen) Bunsen, Amanda, Mikey, Squidward, Plankton, Mr. Krabs ja Ronnie Anne.
Taisteluissa vasteaika voisi olla parempi, puolet ajasta se ei edes rekisteröi pyyhkäisyäni törmätäkseen tai väistääkseen. Muuten se on mitä odotat.
Kiitos, tämä on niin helppoa kun nousen tasolle ja saat energiaa 1 tunnissa iget 1230 power team ja ilevel up 5 ovat niin mahtavia🤩
Tämä peli on kamala. Latasin sen tyttärelleni, koska se perustuu hänen katsomiinsa nickelodeon-ohjelmiin. Ja aluksi hän rakasti sitä, mutta jonkin ajan kuluttua taistelua on mahdotonta voittaa. Tarkoitan, että jopa yritin, enkä voinut kohdistaa kättäni niihin ennen kuin he tuhosivat minut. Lisäksi se huijaa isosti. U yrittää estää ja he vain lyövät läpi lohkon ja kun lyöt niitä super, he estävät sen joka kerta. Olen pettynyt, koska grafiikka on todella siistiä, mutta peli huijaa saadakseen sinut käyttämään rahaa.
En voi ottaa Patrickia vakavasti, kun pelaan tätä peliä. En voi ottaa ketään tämän pelin hahmoista vakavasti, koska heidän ulkonäkönsä ja kuinka hauskoja he ovat, veli, se on liian hauska tapa, jolla kaikki hahmot katsovat tappelua. Tapaaminen on ollut todella hieno, saa minut nauramaan joka kerta kun joku heistä lyödä lyöntiä haha haha
Hyvä peli.
se oli todella hauskaa, mutta grafiikat eivät olleet parhaita, ne voisivat olla parempia, mutta kaikki muu oli hienoa, se oli hauskaa ja söpöä, mielestäni sinun pitäisi saada peli, se on todella hyvä, jos olet reissulla, käytin sitä todella ja se ilahdutti minua koko matkan Pennsylvaniaan, joten uskon, että se on hyvä sinulle
Hockey Nations 18 กีฬา alg
Loistava konsepti peliin. Haluan todella päästä siihen, mutta säätimet eivät reagoi hieman. Se ärsyttää, kun yrität väistää tai keskipitkän hyökkäyksen, eikä peli rekisteröi pyyhkäisyliikettäsi. Antaisin sille luultavasti 5 tähteä, jos säätimet reagoisivat paremmin. Pysyn siinä jonkin aikaa siinä toivossa, että se korjataan. (älä usko "mitä uutta" -osiota. Säätimet EIVÄT ole reagoivampia)
Suurin ongelma on, että rakastan peliä. Olen jopa ostanut helmiä. Olen kuitenkin päivittänyt puhelimet, enkä voi siirtää tiliäni uuteen puhelimeen. Joten nyt minun on avattava uusi tili ja ostettava jalokivet ja lisättävä hahmoni voimaa. Erittäin heikko ja en aio käyttää enää rahaa tai aikaa. Korjaa tämä ongelma ASAP, kiitos.
En yleensä pidä mobiilipeleistä, etenkään taistelijoista. Tämä oli kuitenkin mukava yllätys! siinä on yksinkertainen, mutta sujuva taistelujärjestelmä, joka vetää sinut nopeasti sisään ja tarjoaa tuntikausia hauskaa. hyvä peli!
se on erittäin hauska peli, rakastan sitä, pelaan sitä melkein koko ajan, jopa yöaikaan, voit taistella Nickelodeon-hahmot keräävät limaa päivittääkseen heidät. Mielestäni tämä sovellus on hauskaa ja sopii lapsille, jotka pitävät ihmisistä, jotka tappelevat ja siinä on paljon yksityiskohtia, jotka tekevät pelaamisesta hauskempaa. Voit saada lisävoimia ja erilaisia Nickelodeon-hahmoja ja kerätä joitain taistellaksesi muiden kanssa ja voit taistella turnauksissa, jotka antavat arkkuja ja menet areenalle taistelemaan vahvoja hahmoja vastaan.
paras peli
Pelkkää odottelua!!! Sitten kun energiat loppuu joutuu odottamaan AINA 15MINUUTTIA😠
Melko hauska, mutta on vaikea saada limaa päivittämään hahmojasi, mutta Overall on melko hyvä peli. <:
Ei ole reilua, kun hyökkäät vihollista vastaan joskus me hyökkäämme ensin, joskus he hyökkäävät ensin, mutta se on mukava peli, niin vaikea saada tappeluita
Olen pelannut vain yhden päivän, ja se on jo sekaisin. Se ei anna minun riidellä. Napsautan tappelua, mutta se vie vain energiani ja näyttää minulle kaksi valkoista pistettä pyörimässä renkaassa. Haluan lopettaa! Minulta vei 15 energiaa ennen kuin tajusin, mitä oli tekeillä, enkä nyt pysy tämän kauden turnauksen perässä. Olen hyvin järkyttynyt. En kuluta rahaa, jos sovellus ei toimi kunnolla
Peli on hauskaa, mutta antaisin sille 4 tähden, koska aina kun yritän vaihtaa tai laittaa hahmon joukkueeseen, se voitti, älä anna minun tehdä sitä, koska se ei reagoi, jos tämä korjaantuu ja muut asiat sitten Vaihdan sen 5 tähden
Super Brawl Universe Δράση iex
Peli sujuu sujuvasti! Melkein kuin Nickelodeonin All Star Brawlissa! Mutta parempia tavoitteita!
Peli on loistava, kaikki hahmot ovat todella hyviä, jos sinulla on taito, mutta ongelmana on, ettei moninpeliä ole
Super Brawl Universe פעולה fhz
Rakastan sitä jo, pelasin peliä koko ajan nick-sivustolla, mutta nyt mobiilissa, jossa on uusia ominaisuuksia. Tämän pelin tappeluosa on hauskaa suurimman osan ajasta, se vanhenee, mutta se on silti erittäin hauskaa. Lataaminen ei kestä kauan, joten älä nosta onneasi tähän peliin. Kaiken kaikkiaan peli ei häiritse pelattavuutta ja on erittäin hauska pelata. Suosittelen sitä kaikille teille, jotka pidätte nick-hahmoista ja tappeluista.
Olen itse asiassa tyttö, joka tykkää tappelemisesta, tämä peli on erittäin siistiä ja jos olet myös tyttö, suosittelen tämän pelin asentamista. Mutta jos olet poika ja pidät Timmy Turnerista, Sponge Bobista, The Loud House Kid vaarasta ja muut Nickelodeon-hahmot asentavat sen tytöille, älä huoli, siellä on myös tyttöhahmoja.
Super Brawl Universe Akcija lys
Ohjaimet ovat erittäin helppokäyttöisiä ja hyvät grafiikat ovat erittäin hyviä ja hauskoja, voin sanoa sen kuin duurissa hämmästyttävä hyvä ja ja niillä kaikilla on erilaiset hyökkäykset ja erikoishyökkäykset, joten siksi pidän siitä
Super Brawl Universe 動作 vuoq
Hyvä peli ja helppo pelata. Mutta käytettävissä on vain muutama hahmo, halusin Danny Phantomin, mutta hän on lukittu. Vaikka se on todella mukavaa
Pelit ovat melko huonoja, nyt kyllästyy, kun olet vähän pelannut samoilla hahmoilla, ja sen lisäksi kestää niin monta toistoa vain saada charter, jotta heillä olisi yleinen siirtosarja
Yllättävän hauska taistelija käynnistää monet teistä suosikkihahmoistanne, niin uusia kuin vanhojakin Nickelodeon-hahmoja. Voit taistella Paavo Pesusieni kanssa CatDogin kanssa, Danny Phantom Zimin kanssa, Jenny Wakeman Rockon kanssa, ja jos todella haluat, voit taistella Hanry Dangerin animoitua versiota vastaan Ninja Turtlesin Rise of the Ninja Turtles -versioiden kanssa. Ja onko sinulla MITÄÄN aavistustakaan kuinka surrealistista on taistella The Last Airbenderin Aangin tai Korran kanssa Tommyna tai Rugratsin Angelicana?
Peli pakottaa sinut jatkamaan tappeluiden päivittämistä, mutta vauhti on niin nopea, että et todellakaan voi tehdä sitä ilman paketteja. Pääset siihen pisteeseen, että tappelumiehet eivät voi taistella minkään kanssa, ja jossain vaiheessa voittoja ei enää ole, ja odotat 30 minuutin jäähtymisajastinta ennen kuin voit käyttää niitä uudelleen.
Oli parempi ennen viimeisintä päivitystä. Estäminen harvoin toimii supersoittimia vastaan ja hyökkäykseni keskeytyvät.
Super Brawl Universe Laga nxu
Se on hyvä, mutta voi olla reikä paljon parempi. Tämä peli on mielestäni erittäin hyvä, mutta se ei tarkoita, että se olisi täydellinen. Vaikka haluaisinkin pohtia tämän pelin hyviä puolia, haluan keskittyä ryöstölaatikoihin ja energiamekaniikkaan. *POISTA ENERGIA JA POISTA AIKA LAATIKKOISTA*. Ei ole mitään syytä olla olemassa muuten kuin vain ärsyttääkseen pelaajaa. En voi korostaa tätä tarpeeksi. Jos haluat ihmisten pelaavan peliäsi, älä vain pakota heitä odottamaan tehdäkseen mitään.
Omg tämä peli on niin mahtava! Vietin tuntikausia tätä peliä pelaten. Mutta mielestäni sinun pitäisi lisätä kary-käärme ja normaalimuoto, silppuri ja mutatoitu silppuri, sirpale, tiikerikynsi, piippaus ja rocksteady, april ponoich ja säännöllinen muoto, kc jones space ja säännöllinen muoto, nija kilpikonnien tilamuoto, lucy, saka, el tígre, mr. Krabit, squidward, sandy posket, hippno, waren kivi, krang bot, footbot, raazar, dogpound, baxter stockman perhomuoto, nahkapää, slash, krang subprime, fugitoid ja ancy, lisää.
Pidän pelin kuvakaappauksista vain, koska jostain syystä painoin asennusta ja sitten siinä oli iso sovelluksen latausviesti ja painoin jatka, mutta se ei asentunut, ja minulla oli tarpeeksi tilaa, jatkoin jatkamisen painamista, mutta se jatkui unistalling, nickelodeon, mitkä ovat yleisiä tapoja korjata tämä ongelma?
Peli on hauska ja ihana, mutta ohjaus on jotenkin liian yksinkertainen ja hidas... kehittäjien pitäisi tehdä asialle jotain parempaa. On hyvin selvää, että peli julkaistiin, kun pelin prototyyppi toimi... on vähän virheitä, jotka tarvitsevat tarkistusta
Tämä peli on Pay-to-win, inhoan sitä. Hahmovalikoima on aivan liian pieni. Emme saa tarpeeksi hahmoja pelataksemme, mutta ei vain sitä, mutta hahmojen saaminen on erittäin vaikeaa, varsinkin kun aloitamme ja meillä ei ole MITÄÄN. Jotkut hahmot ovat jopa 400 sirpaleita ja se on yksinkertaisesti LIIKAA. Ymmärtäisin, jos olemme edistyneitä pelaajia, mutta kun aloitamme, meillä on SUURI haittapuoli, ja meidän on niin vaikeaa pelata, kun se vaikeutuu. Ja grafiikka on kamala.
Mahtava peli!!! Mutta siinä on paljon vikoja selvitettävänä. 1- Hahmo, jonka kanssa pelaat joskus, ei liiku. 2 - Kun katsot mainosta saadaksesi liman ja/tai nopeuttaaksesi ryöstöaikaa (jos) mainosvideo toimii ollenkaan, joskus peli ei anna sinulle lupaamaasi. 3 - Hahmot ovat epätasapainossa ja niin ovat myös jotkin kohtaamiset. 4 - Suurimmalla osalla pelimekaniikasta pitäisi olla opas, enkä tarkoita vain taistelumekaniikkaa.
Ok, joten pidän todella tästä pelistä, mutta joka kerta kun yritän mennä haastetilaan, valitsen 3 hahmoani ja napsautan sitten Valmis. Sitten sen latautuminen kestää ikuisuuden. Kerran jouduin odottamaan 15 minuuttia ennen kuin se lakkaa latautumasta. käynnistän puhelimeni uudelleen, mutta yritän uudelleen ja sitten napsautan Valmis, joten kesti 5 ZAPS, sitten ajattelin, että se viivästyi, joten jatkoin napsauttamista valmis. JOTKA SITTEN SE KESTI KAIKKI ZAPS-ni ja joka päivä yritän mennä haastetilaan. sama asia uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan,🤬🤬🤬
Pidin pelistä, lataus oli nopeaa eikä ärsyttäviä mainoksia, mutta varsinainen taistelu on niin hidasta. Nopeuta taistelua, okei? Ja tee myös Angelica Pickelsistä olemaan kauhea aina kun yritän hyökätä vastustajaani vastaan, osuma ei vain liity ei väliä kuinka lähellä olen hyökkäys täysin haisee minua ei haittaisi, jos se ei olisi totta että minun on pakko taistella hänen kanssaan 2 kertaa ja tuhlata limaa hänen parantamiseensa. joten älä pakota käyttämään häntä tai poista häntä.