Post by hesybartisi on Mar 9, 2022 3:44:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegeneratorressurs ▞▞▞
▞▞▞ Merge Ninja Star 2 2022 version ▞▞▞
Det er mange ting å gjøre i spillet, og du trenger ikke betale for å vinne. Bare et grunnleggende spill som er ganske morsomt. Etter å ha spilt litt mer fant jeg ut at tingen som hindrer deg i å utvikle deg raskt, er å kombinere ninjastjerner på høye nivåer som vil ta ekstraordinært lang tid uten å bruke boost-tingen deres, du trenger fortsatt ikke betale det tar bare lengre tid.
Sååå... Dette er UTROLIG, jeg er avhengig av det jeg elsker kjæledyrene og kostymene dette er et veldig søtt og utfordrende spill, det er veldig vanskelig å beseire kobra-sjefen T^T for meg, men jeg gir det 5 stjerner! DU MÅ LAST NED DENNE
Et av de beste sammenslåingsspillene jeg har spilt. Jeg liker virkelig at det er noe du utfordrer mens du spiller, vice bare å kombinere bare fordi. Kommer garantert til å fortsette å spille.
hvis du legger inn fb-pålogging, ville jeg endret vurderingen min.. takk
Feilen jeg møtte ble løst veldig raskt, og viste utviklernes oppmerksomhet og omsorg for spillet. Den har mye innhold og er lett å lære.
Spillet kan på en eller annen måte være uspillbart i denne telefonen, men i den andre fungerer det helt fint, men det er en hake, det fortsetter å henge i den andre telefonen min
Trenger virkelig en bedre måte å smelte sammen ninjastjernene på. Jeg har spilt andre spill som dette som lar deg dobbeltklikke og smelte sammen alle de samme kvalitetselementene. Eller en kombinere alt-knapp ville vært fint. Annet enn det bare et generisk inaktivt spill for å kaste bort tid og penger hvis du er interessert i det bruk nok tid på å spille og bli virkelig sterk.
Ummm bra spill, men spillet mitt tar så lang tid å logge på, men det er verdt det fint spill
Det er et greit spill for å fordrive tiden. Vet ikke hvorfor, men jeg kjøpte pakken uten annonser
spillet er ganske bra (jeg vet ikke hva annet jeg skal si)
Grei måte å kaste bort litt tid på. Autofunksjonen til hovedspillet er god for å bygge opp ressurser.
Hvorfor lyver du for folk og ikke forteller dem at dette er et nettspill. Har avinstallert den. Jeg skal blåse i hornet. HEI ALLE SAMMEN!!! DETTE ER ET NETTSPILL!!! IKKE LASTE DET ned!!?
Goog
spillet var bra det eneste problemet jeg har er at annonsene mine noen ganger ikke fungerer og det er irriterende kan du si hva som er galt er det telefonen min? Internett eller hva
Tour de défense roi Stratégie csi
Det er greit, det er mye å gjøre, men det gir egentlig ingen forklaring på de andre tingene enn å slå sammen og oppgradere.
Dette spillet er morsomt, det setter ikke annonser i ansiktet ditt og det tar for lang tid å komme seg 10/10
Jeg liker dette spillet. Det er bra når du dreper tiden. Kontrollene var først forvirrende, men jeg ble vant til det. Jeg likte å spille dette spillet.
Oppgraderer og spiller hele tiden. Mange ting å gjøre og administrere holder deg opptatt.
Kjedelig
Super spill avgjørelse veldig super spill det er verdens største gameud
Moro. Har problemer med belønningsannonser, men det kan være VPN SOCKS som henger. 😂 Dev-navnet er legendarisk! Det går bra, og det ser ut til at sluttspillet og vip lvl er ok for FTP, og jeg er ganske sikker på at hvaler også er velkomne og nyt m8s.
Skikkelig.
Dette er et fantastisk og vanedannende spill. Det er forvirrende til å begynne med, men når du først får taket på det er det flott. Mitt favorittaspekt er arrangørknappen, fordi jeg har OCD og vanligvis er slike spill overveldende for meg. Men på grunn av knappen ordner den alle stjernene i rekkefølge og gjør det praktisk. 10/10 spill
Ijt
Selve spillet er bra, men hvorfor går fremgangen min tapt hver gang jeg lukker spillet og åpner det på nytt. Det er ment å være koblet til google, men for noen resonanser ble nesten alt hvis fremgangen jeg hadde borte, til og med de mindre kjøpene som annonsefjerning også tatt. Kan ikke si at et inaktivt spill som ikke kan holde fremgangen er for bra.
Utvikle munke
Dette er så kult at jeg gleder meg til å se alle ninja shurikens, btw fint spill 😎/10
Mine daglige bonuser sluttet å virke. Myntbonuser samsvarer heller ikke med den eksponentielle veksten uten å bruke hundrevis av ekte liv på rubinene. Jeg har spilt daglig i flere uker, men nå som de iboende feilene dukker opp, vurderer jeg å slette den. Jeg ville gitt flere stjerner hvis ikke for den daglige bonusfeilen jeg opplever.
Jeg liker ikke dette spillet er ikke Eve n åpent
Dette spillet er så bra at jeg liker dette så godt
굳
Morsomt spill du kan alltid finne noe nytt å gjøre her
Merge Ninja Star 2 RPG slxq
Veldig bra kan du legge til som ummm et alter for eksempel "å nei, jeg klikker ved et uhell på en gjenstandsknapp å vent jeg vet at jeg skal bruke alteret for å få tilbake de fleste edelstenene mine" ja, spillet er ok, men legg til et alter for gjenstander uansett er spillet flott fortsett med det jeg elsker deg museduck Vennlig hilsen Luther Ellis M. Somera Edit: Vær så snill, gjør det enklere å slå sammen (Oppdatert i 27. DES)
Spilte spillet i en måned, foretok et utilsiktet kjøp etter å ha sovnet med telefonen på fanget, sendte en e-post til utvikleren som ba om refusjon og fikk aldri svar. Ferdig med å spille spillet.
Dette spillet er det verste! Jeg kan ikke komme inn i spillet av en eller annen grunn 1 jeg kan ikke oppgradere 2 når jeg spiller spill, vises oppgraderingsknappen også, hvorfor utestengte du meg? Jeg hadde ikke hacket. Jeg brukte mods i happy mod i google store, du kan finne 100% fungerende mods, så jeg lastet ned det og ban meg (nedlastet mod)
Merge Ninja Star 2 Igranje vlog cegy
hadde et mindre problem, utvikleren var veldig rask med løsningen. bortsett fra dette, et av mine favorittspill på en stund.
Dette spillet er så kjedelig fordi jeg gjorde alle tingene i spillet på 1 time.
Kc